Audio Epics
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


- An eye for the listener. -
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Saga Has Begun

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
DDGOK
Master Translator
DDGOK


Aantal berichten : 72
Registration date : 03-10-08

The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Emptyzo okt 19, 2008 1:13 am

Dag vrienden!

Onder de vakkundige stemregie van mijn lieftallige schat zijn nu de eerste opnames van DUIVEL ONDER ONS van start gegaan!
De eerste ingeblikte scènetjes beschikken (naar mijn eigen, compleet onbescheiden en zelfs onuitstaanbaar arrogante mening) over een energie en naturalisme dat de acteerprestaties van onze vorige verhaaltjes echt wel overtreft.

Meer volgt!
Terug naar boven Ga naar beneden
MorganBlue3

MorganBlue3


Aantal berichten : 20
Leeftijd : 38
Location : Sevenpeaks
Registration date : 08-10-08

The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Emptyvr okt 24, 2008 12:23 am

Mogelijk heeft de graad van subjectiviteit van de persoonlijke betrokkenheid (met de stemsmeerster van dienst welteverstaan) van 'bovengetekende' iets te maken met de verheerlijking van onze voorlopige resultaten. Ik moet echter vermelden dat de prestaties met schitterendheid bewerkt zijn en voorzien van meer auditieve prikkels door niemand minder dan 'bovengetekende' en dat dat ook enigszins bijdraagt tot de kwaliteit. Verder moet ik zeggen dat de acteurs zonder een flinke dosis natuurtalent niet in staat zouden geweest zijn tot het resultaat bij te dragen dat wij tot op heden hebben bereikt, waar ik overigens toch wel tevreden over ben... maar alles kan altijd beter he. Van mentaliteit ben ik op dat vlak even erg als de componist. Smile (ne perfectionist...tot in de kist)

P.S. Gelieve dit soort taalgebruik niet te imiteren bij het schrijven van een sollicitatiebrief, tenzij u de job toch niet ziet zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/MorganBlue3/
Pink Fluffy Dinosaur

Pink Fluffy Dinosaur


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 39
Location : On the road to somewhere fun
Registration date : 08-10-08

The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Emptyza okt 25, 2008 9:54 pm

Hewel, ik kijk uit naar die eerste al dan niet bewerkte scènes! En voor de volgende wil ik gerust nog meer zweep, het komt het verhaal tenslotte alleen maar ten goede :D Ik vond de eerste sessie waar ik bij betrokken was aangenaam en plezant en uiteindelijk viel het me zelfs niet meer op dat het Nederlands was dat ik moest inspreken, muahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
blackbird
Master Composer
blackbird


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 38
Registration date : 03-10-08

The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Emptyma nov 03, 2008 6:34 pm

MorganBlue3 schreef:
Van mentaliteit ben ik op dat vlak even erg als de componist.

Razz
En zo hoort het, met mediocriteit kunt ge dezer dagen de straten mee plaveien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vi.be/petervanriet
Pink Fluffy Dinosaur

Pink Fluffy Dinosaur


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 39
Location : On the road to somewhere fun
Registration date : 08-10-08

The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Emptywo nov 05, 2008 9:59 pm

Say, zijn er in tussentijd nog opnames geweest? Me curious!
Terug naar boven Ga naar beneden
DDGOK
Master Translator
DDGOK


Aantal berichten : 72
Registration date : 03-10-08

The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Emptywo nov 05, 2008 11:56 pm

Ja, eentje met Gracy als Hoskiv Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyaankali

Cyaankali


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 44
Registration date : 03-10-08

The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Emptydo nov 06, 2008 1:09 am

Als fan numero uno, reserveer ik nu al mijn kopietje, dan ben ik zeker dat het niet uitverkocht is voor ik het bestel.
Ben ik op tijd? LOL!
Doe da goed, hé mannen (en vrouwen)! Maar daar ben ik 100% zeker van. Smeer jullie keeltjes goed in en zet er een lap op!
Ik verwacht ook de nodige bloopers achteraf Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pink Fluffy Dinosaur

Pink Fluffy Dinosaur


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 39
Location : On the road to somewhere fun
Registration date : 08-10-08

The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Emptydo nov 06, 2008 10:48 pm

Cyaankali schreef:
Ik verwacht ook de nodige bloopers achteraf Smile

Ziede nu wel da die micro altijd moet aanstaan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
MorganBlue3

MorganBlue3


Aantal berichten : 20
Leeftijd : 38
Location : Sevenpeaks
Registration date : 08-10-08

The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Emptyvr nov 07, 2008 6:51 pm

Da zullen we vanaf nu wa meer doen dan Wink Ik ben eigenlijk vooral bang dat ik te veel ga blooperen terwijl da ding aanstaat Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/MorganBlue3/
Pink Fluffy Dinosaur

Pink Fluffy Dinosaur


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 39
Location : On the road to somewhere fun
Registration date : 08-10-08

The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Emptyza nov 08, 2008 12:11 pm

Maar zie, dat is net de bedoeling. De mensen kopen die luisterverhalen immers niet voor het verhaal (zoals ze steeds willen laten uitschijnen), het zijn de onvermijdelijke versprekingen van de acteurs waar ze écht naar uitkijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
MorganBlue3

MorganBlue3


Aantal berichten : 20
Leeftijd : 38
Location : Sevenpeaks
Registration date : 08-10-08

The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Emptyma dec 01, 2008 2:52 am

Misschien moet er dan ook maar een extra blooper cd bij de exemplaartjes van Duivel onder ons Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/MorganBlue3/
Gesponsorde inhoud





The Saga Has Begun Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Saga Has Begun   The Saga Has Begun Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Saga Has Begun
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Audio Epics :: Nederlandstalig :: Duivel onder ons-
Ga naar: