Audio Epics
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


- An eye for the listener. -
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Suske en Wiske en De Witte Website

Ga naar beneden 
+3
Becky
Cyaankali
DDGOK
7 plaatsers
AuteurBericht
DDGOK
Master Translator
DDGOK


Aantal berichten : 72
Registration date : 03-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptydo okt 16, 2008 9:03 pm

Naar het schijnt komen websites met een witte achtergrond betrouwbaarder en minder clandestien over dan hun zwarte soortgenootjes. Met vreugde in het hart presenteer ik jullie dan ook een nieuwe, wittere versie van Audio Epics. Mooi? Lelijk? Leuk? Tof? Vervelend? Lastig? Schattig? Vernieuwend? Controversieel?

Geef jullie mening! En als er iemand heel goed is met Macromedia Dreamweaver mag die het ook zeker laten weten want ik pruts er maar wat op los met mijn beperkte skills Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyaankali

Cyaankali


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 44
Registration date : 03-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptyvr okt 17, 2008 12:12 am

Ik vind het wreed saai in't wit, sorry. Zo 'droogjes' precies...
Terug naar boven Ga naar beneden
DDGOK
Master Translator
DDGOK


Aantal berichten : 72
Registration date : 03-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptyvr okt 17, 2008 12:19 am

Ja, dat vind ik ook hoor. Maar het is altijd al zwart geweest he Smile Dit is misschien eens iets anders, en ik probeer het niet te droog of kil te maken, maar als je een beter idee hebt ben ik all ears hoor :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Becky




Aantal berichten : 47
Registration date : 05-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptyvr okt 17, 2008 2:06 am

Hmja, het is een ander zicht: niet slechter dan de zwarte versie maar gewoon... 'serieuzer' misschien. Hoewel ik vind dat het zwart toch beter bij het Audio Epics-werk en -imago past.
Terug naar boven Ga naar beneden
blackbird
Master Composer
blackbird


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 38
Registration date : 03-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptyvr okt 17, 2008 2:24 am

Ja, maar, het zwarte heeft veel meer een donker "gothic"-gevoel, wat een deprimerende connotatie kan hebben en heel veel mensen helaas toch eerder zal afstoten dan aantrekken. In het kader van professioneler overkomen en meer volk aantrekken ben ik zeker pro. Ik geloof erin dat er een manier is om dit klaar te krijgen zonder het imago van Audio Epics aan te tasten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vi.be/petervanriet
DDGOK
Master Translator
DDGOK


Aantal berichten : 72
Registration date : 03-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptyvr okt 17, 2008 1:36 pm

Wat vind je trouwens van je persoonlijke stekje hier Peter?

http://www.audio-epics.com/AUDIO%20EPICS%20MUZIEK.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Pink Fluffy Dinosaur

Pink Fluffy Dinosaur


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 39
Location : On the road to somewhere fun
Registration date : 08-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptyza okt 25, 2008 9:49 pm

Hmm, hmm, ik weet het niet... Zoals Peter zegt, als het professioneler overkomt en er betrouwbaarder uitziet, dan moeten we inderdaad pro zijn, maar ik vind het ook minder bij Audio Epics passen. Ik zal er eens over nadenken en eens rond horen wat mensen ervan vinden die niets van ons 'imago' :p afweten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pink Fluffy Dinosaur

Pink Fluffy Dinosaur


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 39
Location : On the road to somewhere fun
Registration date : 08-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptywo nov 05, 2008 9:46 pm

Hoierdehoi, ik moet het aan wat meer mensen nog vragen, maar de objectieve mening van de zus is: "Ja, voor wetenschappelijke of zakelijke teksten is die witte achtergrond inderdaad betrouwbaarder etc, maar bij Audio Epics past het niet en het ziet er eigenlijk een beetje goedkoop uit."
Zoals beloofd zal ik nog meer meningen sprokkelen, edoch, dan mag ik dat niet weer vergeten :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pink Fluffy Dinosaur

Pink Fluffy Dinosaur


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 39
Location : On the road to somewhere fun
Registration date : 08-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptywo nov 05, 2008 11:33 pm

Nog een mening: "het ziet er "normaal' uit, layout niks op aant te merken, op de homepage zie je wat je moet zien, de banner is leuk, maar website zou er leuker uitzien met soort van kleurencombinatie als in de banner"
There, dat zal wel alles zijn voor vandaag :)
Terug naar boven Ga naar beneden
DDGOK
Master Translator
DDGOK


Aantal berichten : 72
Registration date : 03-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptywo nov 05, 2008 11:56 pm

Hmmm... Tja, kijk... Ik ben geen webdesigner. I'm just a guy who's got Dreamweaver installed on his pc. Als er iemand is met meer skill die zin heeft om ons te helpen, dan mag deze persoon zich altijd aanmelden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pink Fluffy Dinosaur

Pink Fluffy Dinosaur


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 39
Location : On the road to somewhere fun
Registration date : 08-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptydo nov 06, 2008 10:45 pm

Heeeee Domien, ik heb alleen maar es rondgevraagd he, zoals beloofd :) En er is op zich niks tegen de website, het gaat enkel om de achtergrondkleur. Moest ik iemand kennen die er veel verstand van heeft dan zou ik die zeker een een por gaan geven, maar voorlopig blijft het enkel bij iemand die er ooit eens aan begonnen is en dan maar heeft opgegeven wegens "amai, da's ingewikkeld" :p
U bent nu toch zeker niet in een spiraal van droefheid terecht gekomen omwille van de mini-enquête?
Terug naar boven Ga naar beneden
iKaroS
Moderator
iKaroS


Aantal berichten : 2
Leeftijd : 39
Registration date : 03-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptydo nov 06, 2008 11:54 pm

DDGOK schreef:
Hmmm... Tja, kijk... Ik ben geen webdesigner. I'm just a guy who's got Dreamweaver installed on his pc. Als er iemand is met meer skill die zin heeft om ons te helpen, dan mag deze persoon zich altijd aanmelden!

Ik denk dat ik al eerder vermeld heb, maare.. over html kun je zo'n 50pp volschrijven en dan heb je echt wel alle belangrijke zaken vermeld; over dreamweaver bestaan er handleidingen van 300pp en dan nog is het niet simpel om een deftige website te maken met dat programma. Waarom bestaat dreamweaver? Waarom bestaan er zakjes instant tempura deeg? (wiki: A light batter is made of cold water and wheat flour - Eggs, baking soda or baking powder, starch, oil, and/or spices may also be added)
Terug naar boven Ga naar beneden
MorganBlue3

MorganBlue3


Aantal berichten : 20
Leeftijd : 38
Location : Sevenpeaks
Registration date : 08-10-08

Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Emptyvr nov 07, 2008 6:46 pm

Leve de instant website!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/MorganBlue3/
Gesponsorde inhoud





Suske en Wiske en De Witte Website Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suske en Wiske en De Witte Website   Suske en Wiske en De Witte Website Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Suske en Wiske en De Witte Website
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Audio Epics :: Nederlandstalig :: Algemeen-
Ga naar: