Audio Epics
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


- An eye for the listener. -
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!

Ga naar beneden 
+2
blackbird
MorganBlue3
6 plaatsers
AuteurBericht
MorganBlue3

MorganBlue3


Aantal berichten : 20
Leeftijd : 38
Location : Sevenpeaks
Registration date : 08-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptyvr okt 10, 2008 9:29 pm

Gisteren kreeg ik tweehonderd nieuwe Wezens cd'tjes over de vloer! Dus schiet maar in actie met die reclame! De nieuwe oplage lijkt erg op de oude maar ziet er naar mijn mening toch al beter uit. En volgens de grote meneer de schrijver van de Wezens (ik citeer) "riekt het boekske ook beter". Dit laatste is natuurlijk hét argument om er nog een te kopen en iedereen in je omgeving aan te raden een cd'tje van De Wezens van het Woud te kopen. Snuiven maar! Twisted Evil

P.S. We zijn vooral buitensporig gelukkig omdat het woord 'bod' nu eindelijk vervangen is door 'bos', zoals het hoort. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/MorganBlue3/
blackbird
Master Composer
blackbird


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 38
Registration date : 03-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptydi okt 14, 2008 1:45 pm

Dolle pret.
Al ben ik wel iets minder buitensporig gelukkig met de abominabele kwaliteit van een groot deel van de muziek, naar mijn huidige standaarden. Arrogantie alom, perhaps, maar ik distantiëer me er momenteel toch wel liever een beetje van Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vi.be/petervanriet
DDGOK
Master Translator
DDGOK


Aantal berichten : 72
Registration date : 03-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptywo okt 15, 2008 8:55 pm

*humhum* Dit forum is opgestart in de hoop om onze luisterverhalen op een positieve manier bekend te maken he :)

Laat u niks wijsmaken beste lezers. De muziek is waarlijk prachtig en wat u boven mij hier leest is enkel maar een bewijs van het extreme perfectionisme van onze componist!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pink Fluffy Dinosaur

Pink Fluffy Dinosaur


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 39
Location : On the road to somewhere fun
Registration date : 08-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptywo okt 15, 2008 9:33 pm

Hahaha, inderdaad! En het komt me dunkt wel meer voor dat je iets maakt en achteraf blijkt het minder goed te zijn, louter omwille van het feit dat je nu meer hebt geleerd en beter kan.

Take it from me, de muziek past perfect bij het verhaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
blackbird
Master Composer
blackbird


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 38
Registration date : 03-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptydo okt 16, 2008 9:15 pm

Domien, face it, momenteel komt er hier niemand anders op dit forum kijken hoor dan mensen van Audio Epics hoor Razz. Over die zaken ben ik nu eenmaal eerlijk, en die eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet meer erg trots ben op die muziek op de manier hoe ze nu op cd gepresenteerd staat, los van het luisterverhaal. Het past misschien perfect bij het verhaal, maar ik zou een slecht muzikant zijn moest ik niet van mening zijn dat de aparte luisterervaring minstens zo kwalitatief moet zijn als het geheel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vi.be/petervanriet
Cyaankali

Cyaankali


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 44
Registration date : 03-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptyvr okt 17, 2008 12:18 am

artiesten, pff! Allemaal dezelfde! Nooit tevreden met hun werk! (en ik kan het weten, want mijn zus én schoonbroer zijn artiesten...)
Terug naar boven Ga naar beneden
MorganBlue3

MorganBlue3


Aantal berichten : 20
Leeftijd : 38
Location : Sevenpeaks
Registration date : 08-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptyvr okt 17, 2008 12:28 am

Als ik de oude en de nieuwe intro van De Wezens vergelijk, dan vind ik de nieuwe versie veel 'rijker', maar toch vind ik de eerste 'charmanter'. Dus ik vind het niet erg dat de oude versie nog op de cd staat. Maar volgens mij wordt het zo'n ongelofelijk succes dat we weldra weer nood hebben aan een nieuwe oplage ...en dan hou ik je zeker niet tegen Peter, om jezelf nogmaals te overtreffen. Jouw 'overtreffigheid' kent tenslotte geen grenzen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/MorganBlue3/
blackbird
Master Composer
blackbird


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 38
Registration date : 03-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptyvr okt 17, 2008 2:22 am

Ja die artiesten van tegenwoordig toch he, 't is wreed. Zolang er bij Audio Epics geen raad van bestuur gaat ontstaan waarvan ik de goedkeuring nodig heb voor elke nieuwe noot die ik schrijf zal ik er niet te veel over doorzagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vi.be/petervanriet
MorganBlue3

MorganBlue3


Aantal berichten : 20
Leeftijd : 38
Location : Sevenpeaks
Registration date : 08-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptyvr okt 24, 2008 12:33 am

Nee zenne, doe maar rustig je ding. Hoe meer noten je op je zang hebt, hoe liever. Als je te veel muziek maakt voor Witch Hunter, kan je achteraf altijd de muziek eruit laten die je zelf bij nader inzien toch 'afschuwelijk gruwelijk onwaarschijnlijk hoe-heb-ik-dit-soort-afvalmuziek-ooit-kunnen-componeren ondraaglijk slecht' vindt. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/MorganBlue3/
Sir B

Sir B


Aantal berichten : 1
Location : De Meern, Nederland
Registration date : 26-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptyzo okt 26, 2008 4:18 pm

Hallo allemaal
Nu heb ik pas kennis genomen van De Wezens van het Woud en ik vind het prachtig.
Ik zal niet de enige doorgewinterde hoorspelluisteraar zijn die dit mooi vind en daarom heb ik er een berichtje over op het Yahoo-Hoorspelforum laten plaatsen en om wat reclame te maken. Je weet nooit of het vruchten afwerpt. De meesten kennen Domien wel al van vorige stukken als Phantoompijnen en De Kathedraal van Crimsitha. Een hernieuwde kennismaking via De Wezens moet hen toch goed doen.
De muziek vind ik heel goed bij het verhaal passen, zeer sprookjesachtig. Een beetje ouderwets is het toch wel. Het doet me wel denken aan Morton Subotnick uit de jaren 70 en 80 hoewel dat weer wat meer Avant Garde is. Elke liefhebber van geluid kan dat goed hebben en ik vind het nog steeds heel leuk om naar te luisteren. Dus vind ik de muziek van Peter van Riet niet te versmaden.
Groetje Ben
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hoorspelweb.nl
MorganBlue3

MorganBlue3


Aantal berichten : 20
Leeftijd : 38
Location : Sevenpeaks
Registration date : 08-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptyvr nov 07, 2008 7:03 pm

Alvast bedankt voor de reclame. We kunnen het goed gebruiken. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/MorganBlue3/
MorganBlue3

MorganBlue3


Aantal berichten : 20
Leeftijd : 38
Location : Sevenpeaks
Registration date : 08-10-08

Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Emptyma dec 01, 2008 2:56 am

De anderen mogen ook gerust mond-aan-mond reclame maken he, hoe meer hoe liever. Voorlopig komen de bestellingen overwegend van onze Noorderburen. Ge gaat mij toch niet zeggen dat Vlamingen niet meer geïnteresseerd zijn in fantastische verhalen? Anders wordt het hoog tijd dat ze eens iets gaan leren van die Nederlanders! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/MorganBlue3/
Gesponsorde inhoud





Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!   Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe oplage van De Wezens van het Woud!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Audio Epics :: Nederlandstalig :: De Wezens van het Woud-
Ga naar: